HOGYAN KEZDJ HOZZÁ A DEKORÁCIÓ MEGTERVEZÉSÉHEZ

Az egyik és legfontosabb eleme az esküvő dekorációnak maga a helyszín. Nagyon sok helyszín közül választhatunk már manapság. Nem csak földrajzi elhelyezkedés szempontjából, hanem stílus szerint is. Természetesen az nagyban befolyásolja a végleges választást, hogy mi fér bele a pénzügyi keretbe, illetve, hogy mekkora a vendég létszám, hiszen be kell férjenek a terembe, és tapasztalatból mondom, hogy az sem ideális, ha a helyszín túl nagy a vendégek létszámához képest. Ezt nehéz az elején megsaccolni, mert nem tudhatod mennyien fognak végül eljönni a meghívottak közül, de nem lehetetlen. 

Azért a helyszín választásnál már nem árt tudni, hogy mi az a stílus irány, amit viszont szeretnétek látni az esküvőn, az enteriőr hangulatát, amelyben el szeretnétek tölteni azt a napot. Lehet az egy családias étterem, csárda, luxus hotel, modern vagy indusztriális étterem, pajta, romos épület, rancs, loft és még sorolhatnám tovább. Ez amiatt is fontos, mert lehet, hogy a helyszín, ami jó árat ad nektek az esküvő lebonyolítására nem felel meg teljes mértékben a stílusnak, amit képviseltek, és úgy gondoljátok majd a dekorral megoldható ez a dolog. Igen ám, de akkor az az összeg, amit megspóroltatok a helyszín választásakor elmegy a dekorra, mert sokkal több eszközt kell felhasználni ahhoz, hogy eltakarjuk ezt vagy azt a nem tetsző dolgot a teremben. Akkor megugrik a dekoráció költsége, amivel nem számoltatok. Lehet „Kastélyt” varázsolni egy csárdából, de annak meg van az ára.

TIPP: A helyszín kiválasztásánál hatalmas segítség lehet egy esküvőszervező. Természetesen az ő díjukkal is kalkulálni kell ebben az esetben, de minél nagyobb a vendég létszám vagy minél több a szempont aminek meg kell, hogy feleljen a helyszín annál jobban megéri. Ők pontosan tudják mi kell a pároknak, sőt vegyük példának az elmúlt évek eseményeit. A Pandémia alatt rengeteg munkája volt az esküvői és rendezvény szolgáltatóknak, köztük az esküvő szervezőknek is, hiszen mindent át kellett szervezniük a párok elvárásainak és az adott lehetőségeknek megfelelően. Nem kis munka higgyétek el. Hatalmas stresszel jár a pároknak egy ilyen helyzet, de az esküvő szervező ezt a terhet maximálisan le tudja venni a vállatokról, természetesen nem csak egy világjárvány esetén. Ő nem csak ilyen téren működik szűrőként a szervezés alatt, de minden más esetben is már csak a lényeg jut el hozzátok, ő intézi és kezeli a többit.

További érdekességekért és tippekért, időről-időre látogass vissza a blogomra. Vagy ha lenne még kérdésed, ha szeretnél árajánlatot kérni, keress meg bátran az elérhetőségeim egyikén!